dugme

22 Ocak 2012 Pazar

Yeni yıl diyeti – 2012‘de sağlıklı ve fit olmak için diyet tüyoları 1

Yeni yıl diyeti – 2012‘de sağlıklı ve fit olmak için diyet tüyoları 1
2012‘de sağlıklı ve fit olmak için diyet tüyoları:

Birçok insan bazı tarihleri yenilenmek ve yeni hedefler koymak için bir fırsat olarak görüyor ve ve ayrı bir anlam yüklüyor. Deneyimlerimden çok iyi biliyorum ki birçok insan kilo vermeyi ya da başka deyişle zayıflamayı önemli bir yeni yıl hedefi yapıyor. Ben de bir diyetisyen olarak kilo vermek ya da zayıflamak hedefi koyanları hedeflerine doğru ve sağlıklı şekilde adım adım yaklaştırmak istiyorum. Beni takip edin ve klasik diyetisyen kuralları, diyet listeleri ve yasaklar olmadan da zayıflanabileceğini gösterin kendinize..

Diyete başlarken dikkat edilecek ilk ve önemli bir nüans:
‘Başlarken bırakacağınızı da garantiliyorsunuz aslında. Bu nedenle bu sefer diyete değil okumaya başlıyorsunuz önerilerimi. Anlaştık mı?’
Diyetisyen Aysen Arıcan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder